|
- Чи можлива ситуація, коли замовник роботи може пришвидшити термін виконання?
- Как я могу поднять свой рейтинг, если во всех письмах приходят отказы?
- Чи можливо додати нову дисципліну до своєї спеціалізаціїї, і якщо так, як це зробити?
- скажіть, будь-ласка, що означає +/- 2 дні у замовленні? Якщо я пришлю виконану роботу не в визначений термін, наприклад 15 числа, а +2 дні, тобто 17 числа, то це буде нормально, чи на мене чекають якісь санкциї з боку агенства?
- Можете мені коротко та ясно роз’яснити, яким чином я маю отримувати теми нових замовлень?
- Якщо я вибрав собі тему, то я маю повідомити про це Вам?
- Скажіть мені середню ціну за курсову роботу ...
- Я хочу відіслати відповідь на лист-пропозицію. Мені треба вказувати номер замовлення?
- Який термін написання робіт?
- Мені надходить 10 листів пропозиції. Я маю із цих 10 вибрати лише одну? Чи як?
- Я шукаю інформацію для робіт у Інтернеті, але я не скачую готові роботи. Я дійсно шукаю статті,наукові дані, використовую матеріал Інтернет бібліотек. Це є нормально?
- Я обрав одну роботу, яку я можу зробити. Мені просто відписати відповідь із ціною прямо на той лист?
- Я надіслала Вам свою цінову пропозицію по 10 замовленнях і по всіх 10 мені прийшло підтвердження на виконання. Але я просто не встигну виконати всі ці замовлення!!! Що мені робити?
- Я Вам надіслав вартість замовлення, але мені надійшов лист з відмовою прийняти цінову пропозицію. Чому?
- Як довго мені чекати відповідь про опрацювання моєї цінової пропозиції?
- Я надіслав Вам цінову пропозицію ще n днів тому, але так і не отримав підтвердження опрацювання чи відмову. Як довго мені ще чекати?
- Я надіслав Вам цінову пропозицію та отримав підтвердження її опрацювання ще n днів тому, але так і не отримав відповідь по замовленню. Як довго мені ще чекати?
- Я не отримую (перестав отримувати) листи від вашого агентства. Що трапилось?
- Мені постійно надходять відмови від Вас! Що таке? Ви не хочете зі мною працювати?
Такі ситуацію бувають, але рідко. У такому випадку ми в першу чергу погоджуємо зміну терміну та вартості виконання з Вами.
|
У меня такой вопрос: а как я могу поднять свой
рейтинг, если во всех письмах приходят отказы. Смысл работы в вашем агентстве? Я
понимаю, что большее предпочтение исполнителем с высоким рейтингом. Так как мне
его поднять, если не давать шанса написать работу. Как другие новички
зарабатывают себе рейтинг?
Ми не обираємо виконавців на замовлення. Це вибір кожного
клієнта особисто. Ми лише
надаємо клієнту об’єктивну інформацію про виконавців. Скоріше всього, Ви пропонуєте досить високі ціни по
замовленнях, тому клієнти не обирають ваші пропозиції. Пропозиції інших виконавців по замовленнях ви можете
переглянути тут http://www.isdiplom.com/index/0-63. На кожну пропозицію виконавця є свій клієнт. Рано чи пізно Вас обере клієнт. Через такий період проходять всі без виключення виконавці. Деякі виконавці практикують на початку співпраці чи у разі зниженого рейтингу ставити більш низькі ціни, тоді вірогідність вибору клієнта на багато більша. Згодом, отримавши досвід виконання замовлень можна і ставити досить високі ціни. На них також є "свій клієнт". Але це особисто вибір кожного виконавця, ми на це не наполягаємо і навіть на рекомендуємо. Це питання обговорювалось виконавцями вже. Можете перечитати тему на формі http://www.isdiplom.com/forum/2-41-1. Порядок
розрахунку рейтингу описаний тут http://www.isdiplom.com/forum/2-17-1.
|
Додати нові дисципліни до своєї анкети можливо, надіславши листа з запитом на пошту order@isdiplom.com чи human@isdiplom.com. Менеджер по роботі з персоналом надішле у відповідь Вам тестові завдання по тим дисциплінам, що Ви заявили. Якщо робота буде виконана якісно, то дисципліна буде додана.
Додав: Надія (faninan)
|
скажіть, будь-ласка, що означає +/- 2 дні у замовленні? Якщо я пришлю виконану роботу не в визначений термін, наприклад 15 числа, а +2 дні, тобто 17 числа, то це буде нормально, чи на мене чекають якісь санкциї з боку агенства? типу мінус якийсь % від оплати замовлення чи ще щось подібне...?!
При відправленні заявки на оцінку, вказується орієнтовна дата виконання, напр. 15.04. +/- 2 дні вказується, тому що клієнт може внести аванс лише через 2 дні після оформлення заявки і тому подовжується термін виконання. Коли виконавцеві надходить лист-підтвердження приступати до виконання, вказується точна дата здачі.
Додав: Наталія Володимирівна
|
Частіше всього ми надсилаємо дані (тема, кількість сторінок, термін, дисципліна та інше) про нове активне замовлення електронним поштовим повідомленням. Після отримання повідомлення, Ви оцінюєте роботу та надсилаєте нам Вашу пропозицію з ціною, як відповідь на наш лист. Іноді трапляються випадки термінових замовлень (0,5-2 дня на виконання) - при цьому особисто Вам телефонує наш менеджер і уточнює можливість виконання та подробиці замовлення
|
Так, надсилайте відповідь на лист-пропозицію із зазначенням Вашої цінової пропозиції у тілі листа.
|
У нас не встановлена середня ціна на будь-який вид роботи. Ціна роботи значною мірою залежить від умов та термінів виконання, плану, наявності матеріалу та ін. Ви встановлюєте ціну самостійно, таку, яку вважаєте необхідною. Замовник - основний арбітр у ціні, він може погодитись або не погодитись на Вашу пропозицію. Ми повідомляємо Вашу цінову пропозицію замовнику і тоді вже замовник визначається чи підходить цьому ціна. За результатами відповіді замовника ми надсилаємо Вам або підтвердження, або відмову по конкретному замовленню. Якщо замовника влаштувала цінова пропозиція іншого виконавця - ми вказуємо це у листі-відмові.
|
Кожне замовлення має свій порядковий номер. На початку кожного року нумерація замовлень починається з 0001. Номер замовлення є основним визначником замовлення. Бажано відповідати на замовлення через функцію "Відповісти" у Вашому поштовому клієнті. Тоді ми автоматично отримуємо лист з номером замовлення.
|
У кожному конкретному замовленні термін може бути різний і вказується конкретно у замовленні. Як показує практика: від 12 годин до 24 місяців.
|
Ви можете вибрати всі 10. Але чи Ви встигнете всі зробити вчасно та якісно?
|
-
Ми не забороняємо Вам використовувати інформацію з Інтернет джерел, але зауважимо, що іноді така інформація не є достовірною та коректною.
-
У загальному випадку - Ви відповідаєте за якість Ваших робіт. При направленні на доопрацювання роботи Вам доведеться її доопрацьовувати.
-
У наших виконавців досить високий рівень якості робіт. Випадки доопрацювання робіт трапляються досить рідно, за минулий рік ми направляли на доопрацювання всього 2 роботи.
-
Якщо Ваші роботи були направлені на доопрацювання, то інформація про це заноситься до характеристики. Зауважте, при повідомленні цінових пропозицій клієнтам, ми надаємо Вашу характеристику без зазначення персональних даних.
|
Так. У тілі листа необхідно вказати Вашу цінову пропозицію.
|
За такої ситуації ми знімемо з Вас замовлення, які Ви не встигнете виконати. А також занесемо у Вашу характеристику (так би мовити, у Вашу репутацію) примітку, що Ви відмовились виконувати цінові пропозиції по замовленнях "№ ..." та порадимо більше ретельно ставитись до розподілу та планування свого навантаження у майбутньому. Якщо така ситуація буде повторюватись – ми будемо змушені припинити співпрацю з Вами. Зауважимо, що при виборі виконавця для замовлення, оператор може звернути увагу лише на Ваше поточне навантаження (тобто замовлення, які Ви вже виконуєте), кількість цінових пропозицій при цьому не береться до уваги.
Додав: Admin (BigBoss)
|
Наш оператор надіслав Вам відмову прийняти Вашу цінову пропозицію у зв’язку з тим, що дане замовлення втратило свою актуальність. Це могло статися з багатьох причин: замовлення вже виконується іншим виконавцем, цінові пропозиції вже повідомлені клієнту і він обрав виконавця, замовлення знято з розгляду та ін. Замовлення залишається актуальним, в залежності від терміну виконання, протягом різного часу: від 1 години до 1 місяця. Ми завжди очікуємо та розглядаємо усі цінові пропозиції без виключення. Це означає, що Ви у будь-якому випадку отримаєте відповідь (лист з підтвердження опрацювання або відмову прийняти цінову пропозицію).
Додав: admin (BigBoss)
|
Від 5 хвилин до 6 годин. Вам обов’язково надійде лист. Усе залежить від завантаженості оператора та часу доби.
Додав: admin (BigBoss)
|
Вічно. Якщо Ви не отримали лист, що підтверджує опрацювання цінової пропозиції, то це означає лише одне - ми не отримали Вашу цінову пропозицію. У такому випадку перевірте працездатність Вашої поштової скриньки, СПАМ-фільтри та перевірте листи у папках «Відправлені» та «Що відправляються».
Додав: admin (BigBoss)
|
Не так довго, як у випадку, коли Ви не отимали б підтверження опрацювання цінової пропозиції. Все залежить від специфіки замовлення та клієнта. Відповідь може надійти Вам через 10 хвилин, а може і через місяць. Ми надсилаємо Вам підтвердження лише в тому випадку, коли від клієнта надійшов аванс на рахунок агентства. Надходження авансу може зайняти деякий час. Звісно, якщо клієнт "тягнув" із замовленням місяць і в останній день вирішив все ж таки замовити роботу, ми не будемо Вам підтверджувати виконання даного замовлення на тих самих умовах. У даному випадку буде або перенесено дату виконання на термін, що відповідає раніше заявленому, або буде обговорюватись з Вами нова ціна виконання. Зауважимо: відмови по певному замовленню приходять швидше ніж підтвердження. Це означає, що, як що Ви не отримали відповідь по певному замовленню, Ваша цінова пропозиція розглядається як вірогідна для підтвердження.
Додав: admin (BigBoss)
|
Іноді трапляються випадки коли поштові клієнти (Microsoft Office Outlook, Outlook Express, The Bat та інші ) або поштові сервери (mai.ru, ukr.net та інші) відносіть листи від нашого агентства у СПАМ. Таке трапляється оскільки ми здійснюємо розсилку листів багатьом виконавцям і деякі параметри листів схожі на СПАМ-повідомлення, хоча у жодному разі ми не займаємось розповсюдженням СПАМу. Кожен лист містить попередження та можливість повідомити нас про некоректну адресу одержувача. Періодичність надсилання листів від нашого агентства буває різною в залежності від сезону, але у будь-якому випадку не рідше одного разу на тиждень. Якщо Ви не отримуєте листи від нашого агентства більше тижня Вам варто перевірити налаштування Вашої поштової програми або поштового серверу. Радимо Вам також перевірити папку зі СПАМом.
|
Ми завжди раді працювати з Вами. Але, мабуть, щось негаразд з Вашими ціновими пропозиціями. Кількість відмов та підтвердженні, які надходять Вам, не залежить від агентства. Вибір виконавця для виконання конкретного замовлення здійснюється особисто клієнтом. Можемо навести найбільш поширені причини відмов: Ваша цінова пропозиція значно більша середньо ринкової. Якщо Ви не орієнтуєтесь у цінах на замовлення, радимо Вам добре ознайомитись з інформацією у Звіті агентства, що надходить Вам кожного місяця, а також звертати увагу на реальну ціну виконання замовлення, яка є у кожному листі-відмові У Вашій характеристиці міститься дуже багато серйозних зауважень, що виникли при виконанні замовлень. Клієнти просто не наважуються обирати Вашу цінову пропозицію Ви працюєте з нами порівняно недавно і ще зовсім не виконували замовлень від нас. Зазвичай клієнти не обирають неперевірених виконавців, але це не є правилом.
Також наголосимо, що ми працюємо з дуже великою кількістю виконавців. Близько 150. По кожному замовленню, в залежності від дисципліни та складності, ми отримаємо від 2 до 30 цінових пропозицій. Можете собі уявити рівень конкуренції. Це зовсім не означає, що Вам необхідно надсилати дуже низькі ціни. Як показує статистика, зазвичай клієнти обирають середню ціну. Єдині два фактори, які можуть підвищити кількість замовлень – об’єктивна оцінка вартості та якісне виконання підтверджених замовлень.
Додав: admin (BigBoss)
|
|
|
|