Моніторинг засобів масової інформації
Будь-яка сфера діяльності передбачає знання її “правил гри”, тобто принципів, на яких вона ґрунтується. Саме тому, моніторинг динаміки законодавчого та підзаконного нормативно-правового регулювання, у нашому випадку, спрямований, передусім, на сферу бізнесу у найрізноманітніших його проявах. Йдеться про ретроспективне, поточне або перспективне відстеження змін у системі законодавства з метою оптимізації оподаткування, розробки стратегії діяльності фірми у коротко- чи середньостроковій перспективі з урахуванням потенційних змін в законодавстві.
Серед наших потенційних переваг - можливість моніторингу не лише законодавчих, але й підзаконних нормативно-правових актів, що регламентують ту чи іншу суспільну сферу. При цьому, наша діяльність не закінчується на статичному аналізі “правового середовища”. Поєднуючи моніторинг системи законодавства із елементами бізнес-планування чи маркетингового аналізу, Ви можете в результаті досягти вироблення максимально адекватної стратегії поведінки у тій чи іншій ситуації, за умов конкретного зовнішнього середовища.
Досвід наших фахівців дозволяє проводити моніторинг:
- більш ніж 650 друкованих видань;
- законодавчих та підзаконних нормативно-правових актів 43 країн.
Результати нашої роботи можуть бути найрізноманітнішими: від простої вибірки нормативно-правових актів з тієї чи іншої галузі права до максимально повного компаративного чи галузевого аналізу їх текстів.
Замовити моніторинг ЗМІ можна відіславши нам запит або зателефонувавши