Ви давно мріяли про власний бізнес?
У вас є стартовий капітал 3000 грн.?
Тоді пропозиція по франчайзингу дипломів, курсових та дисертацій саме для Вас!
Ми допоможемо Вам відкрити і організувати бізнес з надання освітньо-науковий-консультаційних послуг з написання дипломів, дисертацій, курсових, рефератів, контрольних у Вашому місті.
Франчайзинг у сфері написання дипломних робіт, курсових, рефератів дозволить Вам заробляти гроші при істотній нашій підтримці і постійному супроводі. Наш досвід і наші автори - це сила нашої компанії, яка допоможе позиціонувати Вас, як надійного підприємця у Вашому регіоні.
Основні поняття франчайзингу
Агентство "Інформаційні послуги" ISDiplom.com (надалі - франчайзер) надає послуги з написання дипломів, курсових, рефератів та інших видів інформаційно-консультаційних послуг Вам (надалі - франчайзі). У даному випадку франчайзі виплачує початковий внесок за організацію бізнесу у Вашому регіоні (вартість складає 3000 грн.).
Що таке франчайзинг від Агентства "Інформаційні послуги" ISDiplom.com?
- Ідеальна можливість для успішного старту Вашого бізнесу!
- 12 років успішного досвіду та нові стандарти ведення бізнесу по написанню авторських робіт;
- Постійна технічна, консультативна і фінансова підтримка, як на етапі розвитку бізнесу, так і в процесі його функціонування;
- Масова рекламна та PR підтримка;
- Підготовка персоналу нашими фахівцями;
- Можливість постійно підвищувати кваліфікацію співробітників на семінарах і тренінгах із залученням провідних фахівців;
- Доступ до гарантованої системи виконання замовлень;
- Збереження юридичної, економічної самостійності, а також можливість самостійного ухвалення управлінських рішень;
- Допомога в одержані та оформленні всіх необхідних дозвільних документів;
- Значна економія засобів і часу на рекламі, навчанні, маркетингових дослідженнях;
- Участь у програмах лояльності для постійних клієнтів;
- Проведення акцій із провідними лідерами ринку;
- Ексклюзивні пропозиції по акційних програмах;
- Використання на законних підставах товарного знаку і торговельної марки відомої компанії;
- Безкоштовна поліграфічна і сувенірна продукція;
Згідно договору франчайзер надає франчайзі, а, відповідно, Ви отримуєте:
- детальні інструкції з особливостей ведення бізнесу в області написання курсових, рефератів, контрольних та інших робіт;
- консультації досвідчених фахівців з побудови власної справи;
- постійно оновлювану базу даних по виконавцями;
- нашу базу готових робіт;
- рекламну підтримку;
- безкоштовну рекламу на наших рекламних майданчиках
Система взаємовідносин франчайзингу
Франчайзер:
- є власником торговельної марки;
- має перевірену бізнес-ідею;
- передає франчайзі знання того, як власне необхідно вести діяльність (ноу-хау).
Франчайзі:
- керує точкою під вивіскою франчайзера як незалежний підприємець, його заробітком є прибуток від діяльності;
- є власником майна, що знаходиться в точці.
- сплачує вартість франшизи (одноразово), а також періодичні відрахування за користування з ноу-хау (безпосередньо у формі платежів або побічно в націнках на товар, що купуються у франчайзера);
- часто не має можливості самостійно визначати ціни товарів або послуг у своїй точці;
- зазвичай має можливість самостійно формувати асортимент, у рамках, визначених франчайзером.
Принципи співпраці франчайзера і франчайзі регулює франчайзинговий договір, а інструкції, як власне вести діяльність, зібрані в операційному підручнику.
Купуючи франшизу, підприємець наважується вести підприємницьку діяльність на власний ризик, але під вивіскою франчайзера. Відома марка гарантує більше число клієнтів і дійсно зменшує ризик банкрутства. Прийнявши рішення про співпрацю на принципах франчайзингу, обидві сторони підписують договір про співпрацю. Основним обов'язком франчайзера є надання дозволу на торговельну марку і передача знань та досвіду ведення цього бізнесу та підтримка партнера протягом усього періоду тривання дії Договору. Основним обов'язком франчайзі є дотримання спільних для всієї мережі стандартів діяльності підприємства та відрахування франчайзингових платежів. Часто франчайзери призначають також рекламні відрахування. Ці гроші використовуються на користь всієї мережі: на маркетингові дослідження, розробку нових продуктів і рекламні кампанії.
Франчайзинг полягає не лише в продажі права на вживання логотипу мережі або товарного знаку — він представляє собою цілу систему ведення бізнесу. Слово «система» є ключем до розуміння принципів франчайзингу. Франчайзі може розраховувати з боку власника ліцензії на системну і постійну підтримку: підготовку і навчання персоналу, різноманітні інструменти, що допомагають у веденні бізнесу, ноу-хау.
За підтримку та супровід роботи франчайзі стягується плата франчайзером. У даному випадку вона становить від 500 до 5000 грн. в місяць. Партнерські відносини між франчайзером і франчайзі оформляються договором відповідно до цивільного законодавства України.