Доброго дня! У мене вже неодноразово виникали проблеми із вашим агентством. Виконане мною замовлення 459 (дипломна робота з практикою, 120 сторінок, термін виконання - 5 днів, моя цінова пропозиція - 800 грн.) також не стало виключенням. Готову роботу я надіслала ще 27 травня, і спочатку жодних претензій не було. Через декілька днів, коли я поцікавилась оплатою, я отримала відповідь, що клієнт не забиратиме роботу. Але конкретних зауважень до роботи я не бачила, також не було чіткої відповіді і щодо оплати. Подібна ситуація була і з замовленням 10231(дипломна робота з практикою - управління проектами, 70 сторінок, термін виконання - 8 годин, моя цінова пропозиція - 600 грн.), яке було терміновим і я його виконувала за одну ніч. Зранку я надіслала готову роботу, і все "заглохло". Коли я почала цікавитись оплатою, то отримала відповідь від оператора, що по роботі було багато зауважень і замовнику повернули аванс. Проте із замовником мене не зв'язували і я не впевнена, що аванс йому повертали! А замовлення мені не оплатили. Ось декілька із багатьох листів, які я надсилала оператору з приводу оплати по замовленню 459:
- Андрію, я хочу знати, коли отримаю оплату за виконане замовлення 459! Чому ви так довго вирішуєте це питання? Наскільки я розумію, ви і замовнику не повертаєте аванс і мені не оплачуєте роботу! Я чекаю оплати, мені терміново потрібні гроші! Я так думаю, що і минулого разу, за виконане мною замовлення 10231 ви не повертали аванс клієнту і не розрахувались зі мною. Це непрофесійно і непорядно! Зв'яжіть мене із замовником, я хочу почути його думку щодо цієї ситуації! З повагою, Тетяна.
- Оплатимо половину, так як внесено лише частину суми. І із замовником Вас зв’яжемо.
- Такий варіант мене не зовсім влаштовує, адже роботу я зробила повністю, то чому ж отримати за неї повинна тільки половину? Те, що із замовником ви не можете вияснити щодо оплати - це не мої проблеми! На доопрацювання ви роботу не надсилали, то чим ви можете аргументувати? Я показувала роботу у своєму інституті і мені сказали, що виконана вона на належному рівні! До того ж ціна, яку я запросила за цю роботу - просто смішна! Така робота коштує не менше як 2500 грн., а то і більше! Я яку суму авансу вніс замовник? Оплатіть мені принаймні 700 грн.! Я чекаю, щоб ви зв'язали мене із замовником! З повагою, Тетяна.
- Тому що клієнт вніс тільки частину суми, тому і Вам буде оплачено частину суми.
- А чому ви не повертаєте аванс клієнту? Чим ви взагалі можете аргументувати свої рішення? Чому за попереднє замовлення ви не розрахувались зі мною, а написали, що повернули аванс? Зв'яжіть мене із замовником, тому що ваші відповіді взагалі незрозумілі! Ви так і не відповіли, яку суму авансу вніс замовник? Звичайно, це ж не ви добами дипломні пишете! До того ж непогані дипломні! Я хочу отримати повну суму за замовлення, я впевнена, що замовник оплатив вам більше ніж 800 грн.! Я чекаю біля телефону на ваш дзвінок, щоб ви зв'язали мене із замовником! З повагою, Тетяна.
Надалі відповіді я вже не отримала і з замовником мене ніхто не поспішає зв'язувати. З повагою, Тетяна Онишко! Своїми стараннями я полегшу Ваше навчання!
Вас адміністратор зв'яже по обох замовленнях з клієнтом. Також стосовно таких ситуацій існують роз'яснення в Умовах виконання замовлень: 11. Оплата замовлень 11.9. Замовлення, від якого клієнт відмовився після завершення виконання замовлення, оплачується відповідно до відсотку авансу клієнта, за умови, що дана відмова не пов'язана з якістю виконання замовлення. При цьому виконавцю, за вимогою, можуть бути надані контактні дані клієнта. 11.10 Агентство не в праві вимагати будь-яке доопрацювання замовлень від яких відмовились клієнти, у разі, якщо по ним не буда здійснена повна оплата вартості виконання. 11.12. Якщо причиною відмови клієнта від замовлення була незадовільна якість виконання замовлення або використання інформації з відкритих Інтернет джерел, даний факт підтверджений перевіркою оператора, а клієнт вимагає повернення коштів, то замовлення виконавцю не оплачується. 14. У разі грубих порушень Агентство не гарантує: 14. 1. оплату робіт, які виконані несвоєчасно, неякісно або не в повному обсязі;
Ми ці правила не вигадуємо, все це взято з практичного досвіду роботи. Оскільки агентство виступає арбітром між виконавцем і клієнтом. І умови для клієнта і для виконавця є абсолютно дзеркальними. Навчання - це дуже легко! Достатньо лише звернутися до нас http://www.isdiplom.com ;)
Так, але дії агентства у двох випадках - різні. У першому випадку замовнику повернули аванс (принаймні так мені написали), а у другому - ні. Ситуації - ідентичні, а дії - різні. Чим це аргументується? Якщо по замовленню 459 мені оплатять лише половину, то я вимагаю оплати і по замовленню 10231. Або поверніть і цьому замовнику аванс! Але при цьому я чекаю, щоб мене зв'язали із цими замовниками для вирішення усіх обставин! Я сподіваюсь, що із замовниками мене зв'яжуть сьогодні, а не ще через місяць.
Щодо замовлення 10231, то по ньому була здійснена повна оплата, проте на доопрацювання мені його не надсилали. Це ж суперечить вашим "дзеркальним правилам": 11.10 Агентство не в праві вимагати будь-яке доопрацювання замовлень від яких відмовились клієнти, у разі, якщо по ним не буда здійснена повна оплата вартості виконання.!
Я сподіваюсь на швидке вирішення з вашого боку цих непорозумінь. З повагою, Тетяна Онишко! Своїми стараннями я полегшу Ваше навчання!
Перечитайте, будь-ласка, повний варіант Умов виконання замовлень. Ви плутаєте пункти та ситуації за яких вони застосовуються. Ситуації зовсім різні. Детально кожну ви можете дізнатись у операторів замовлень. Я лише узагальню. По 10231
Від свого імені, як Вашого замовника, дякую вам за Вашу сумлінну працю. Сумлінна робота операторів не викликає сумніву, що в цілому діяльність Вашої фірми приносить користь людям. Проте особисто я, на жаль, не отримала від Вас аж ніякої допомоги, тільки збитки (як матеріальні, так і моральні). Річ у тім, що одна з Ваших виконавців (яку було обрано на виконання мого замовлення) поставилася до роботи легковажно і виявилася просто безвідповідальною, непорядною людиною. Результат виконання мого замовлення (прислана від Вас готова робота), м’яко кажучи, викликав у мене обурення. Таке враження, що мене просто надурили і реально підставили!!! Навіть не попередивши про ймовірність того, що на таке слідувало чекати… Тим паче, що замовлення було ТЕРМІНОВИМ і зовсім не було часу на подальшу переробку!!!
Загалом клієнту, здається, залишили на другий рік. Тому у судовому порядку клієнтка вимагала повернення оплати. Що і було зроблено. Оскільки перевірка дійсно виявила вказані клієнтом суттєві недоліки. По 459
- Я роботу брать не буду, прошли все сроки, руководитель забраковал мне всю работу. Верните мне часть предоплаты. - если Вы не видели всей работы, то как можно ее забраковать? Работа выполнена а очень высоком уровне. Часть предоплаты будет возвращена, если будут предоставлены замечания по работе
По цьому замовленню клієнт не надав ґрунтовних зауважень. Тому аванс йому і не буде повернуто, доки не буде заявлено зауважень. Але якщо клієнт їх пред'явить і вони будуть суттєві, то аванс потрібно буде повернути за рахунок агентства. Також врахуйте, що в аванс входила: оплата праці операторів, підтримка сайтів, підтримка бази замовлень, реклама, просування сайтів, рекламна продукція, робота іншого персоналу агентства... Тому в Умовах виконання і була встановлена відповідна норма і клієнту у договорі дзеркальна норма прописана.
Кожна така проблемна ситуація для нас - це важкий вибір між виконавцем і клієнтом. Крім того це дуже важке моральне навантаження на операторів. Як з боку клієнтів, так і з боку виконавців. "Перший удар" при виявленні неякісної роботи беруть на себе оператори. Їм доводиться вислуховувати погрози, сльози, нецензурну лексику. Оператори завжди намагаються дійти консенсусу між виконавцем та клієнтом. Оскільки робота виконавців для нас дуже важлива і ми цінимо наших виконавців. Але коли дійсно замовлення виконано не на тому рівні або взагалі не якісно, то тут вже оператори керуються договором з клієнтом. Ми не забезпечили якість виконання замовлення, тому всі претензії отримує агентство. Навчання - це дуже легко! Достатньо лише звернутися до нас http://www.isdiplom.com ;)
Щодо замовлення 10231 замовник пише про сумлінну роботу операторів і про те, що робота була зроблена не по тому підприємству, що потрібно. А я не вважаю роботу ваших операторів сумлінною, адже на мою вимогу надати мені повну інформацію про завдання на роботу жодного слова про підприємство не йшлося, тож я зробила роботу по тому підприємству, по якому мала вихідні дані. Це і було основною проблемою роботи! Але ваше агентство не потурбувалось про те, щоб вияснити, хто винен у цьому. Моєї ж вини у цьому не було, проте за замовлення, яке виконувала цілу ніч я не отримала оплати, а лише зайві нерви! Щодо того, що клієнт подавав до суду, я нічого не знаю, мене просто поставили перед фактом, що замовлення не оплатять...
А тепер поясніть, чим відрізняються ситуації? Тим, що перший замовник більш агресивний, а другого можна "кинути". Як, втім, і виконавця обох замовлень...
Додано (21 Червень 2011, 16:57) --------------------------------------------- Я все ще чекаю, щоб адміністратор зв'язав мене по обох замовленнях з клієнтом....
З повагою, Тетяна Онишко! Своїми стараннями я полегшу Ваше навчання!
Щодо замовлення 10231 замовник пише про сумлінну роботу операторів і про те, що робота була зроблена не по тому підприємству, що потрібно. А я не вважаю роботу ваших операторів сумлінною, адже на мою вимогу надати мені повну інформацію про завдання на роботу жодного слова про підприємство не йшлося, тож я зробила роботу по тому підприємству, по якому мала вихідні дані. Це і було основною проблемою роботи! Але ваше агентство не потурбувалось про те, щоб вияснити, хто винен у цьому. Моєї ж вини у цьому не було, проте за замовлення, яке виконувала цілу ніч я не отримала оплати, а лише зайві нерви! Щодо того, що клієнт подавав до суду, я нічого не знаю, мене просто поставили перед фактом, що замовлення не оплатять...
Мы не писали полный текст замечаний тут, а только начал. Все замечания вы можете узнать у оператора.
Quote (tania_ob)
А тепер поясніть, чим відрізняються ситуації? Тим, що перший замовник більш агресивний, а другого можна "кинути". Як, втім, і виконавця обох замовлень...
Пишу еще раз. По 10231 у клиента есть обоснованные претензий по заказу По 459 клиент не предъявил обоснованных претензий для возврата аванса Навчання - це дуже легко! Достатньо лише звернутися до нас http://www.isdiplom.com ;)
Але ви так і не відповіли щодо того, що клієнт основну претензію пред'являв щодо того, що робота зроблена по зовсім іншому підприємству і зовсім іншій галузі. Коли я написала оператору із питанням, чому мені не повідомили, по якому підприємству повинна бути написана робота, то він написав, що просто забув вказати підприємство, що замовник вказав, а він ЗАБУВ! ЦЕ НАЗИВАЄТЬСЯ СУМЛІННОЮ РОБОТОЮ ОПЕРАТОРІВ? Кожна ваша відповідь - абстрактна! Ви знаєте, є риторичні питання - це питання, що не потребують відповіді, - а у вас - риторичні відповіді! Ви так і не зв'язали мене із замовниками. І квитанцій я не бачила щодо повернення коштів замовнику і судового рішення чи заяви з приводу повернення коштів я не бачила... Якби ця ситуація не повторилась, то я б, можливо, і забула про той випадок. Але це увійшло вже у систему! Я чекаю, щоб мене зв'язали із замовниками і оплатили повну вартість виконаних мною замовлень 10231 та 459 або надали повну інформацію та підтверджуючі документи по обох замовленнях. З повагою, Тетяна Онишко! Своїми стараннями я полегшу Ваше навчання!
По замовленню 459 Ви спілкувалися сьогодні з клієнтом і самі почули його думку. Ви знаете, що вона скоро зауваження всі надішле. Щодо замовлення 10231, то клієнтка не задоволена навіть структурою роботи. Нижче приведено її лист:
Щодо даної роботи, то в першій частині немає організаційної і виробничої структури підприємства, опису техніко-технологічного стану підприємства з аналізом величини, динаміки і структури основних фондів і оборотних активів. Оцінку ресурсного потенціалу підприємства необхідно було спрямувати для визначення гнучкості виробничої системи підприємства, його здатності до оновлення продукції, освоєння нових полів бізнесу. Необхідно було також визначити структуру виробничого і управлінського персоналу, оцінити її ефективність, дати характеристику системі мотивації на підприємстві, визначити її відповідність стратегічним цілям компанії. Важливим етапом внутрішньої економічної діагностики має бути управлінська діагностика та оцінка організаційної та економічної культури підприємства. На підставі економічної діагностики підприємства та аналізу визначеного сегменту його діяльності, як правило, формується проблемне поле організації, та визначається генеральна проблема, або комплекс взаємопов’язаних проблем, які необхідно проаналізувати у наступному розділі консультаційного проекту. Цього в отриманій мною роботі зовсім немає. Третій розділ - розділ, присвячений причинно-наслідковому аналізу проблеми (проблем), розробці і оцінці альтернатив її (їх) вирішення, вибору найкращого варіанту розв’язання проблеми. Виконавицею не були проаналізовані причини, які їх спричиняють. Діагностика проблеми вимагає проаналізувати взаємозв’язок між проблемами різного рівня (галузеві, ринкові, внутрішні), оскільки наслідки проблем одного рівня є причинами виникнення проблем іншого рівня. Досліджуючи природу симптомів і чинників, які їх зумовлюють, необхідно було систематизувати інформацію таким чином, щоб встановити всі характерні взаємозв’язки між різними факторами й подіями, з метою виявлення і визначення найбільш суттєвих з них. Головним завданням цього етапу дослідження є формування гіпотез відносно можливих причин виникнення проблеми, визначення чинників, на які спроможне впливати керівництво підприємства. Крім причинно-наслідкового аналізу, для ідентифікації проблеми потрібно було застосовувати і інший діагностичний інструментарій: аналіз фактів методом силового поля, аналіз майбутнього, позиційний аналіз тощо. Моделювання проблемного поля і визначення ключової проблеми дозволяє уточнити мету консультаційного проекту. Наступним етапом дослідження має бути розробка портфелю взаємовиключних (або взаємодоповнюючих) альтернатив, варіантів рішення, реалізація яких обумовлена наявністю певних обмежень. При формуванні альтернатив слід дати короткий зміст кожної альтернативи, дати характеристику їх результативності, описати необхідне ресурсне забезпечення Альтернативні варіанти ґрунтовно аналізуються та оцінюються за допомогою багатокритеріальної системи відбору. Обов’язковим елементом аналізу портфелю альтернатив є обґрунтування критеріїв, за допомогою яких здійснюється експертиза і вибір остаточного варіанту вирішення проблеми. У процесі розробки консультаційних рекомендацій необхідно сформулювати відповіді на такі ключових запитання: ? чому саме ця проблема обрана як генеральна? ? що конкретно треба зробити підприємству для подолання проблемної ситуації? ? які заходи, необхідно здійснити для впровадження запропонованих змін на підприємстві? Найголовніше в потрібній мені роботі – це розділ, присвячений економічному обґрунтуванню проекту і розробці моделі управління впровадження рекомендацій. У консультаційному проекті повинен бути розроблений проект реалізації рекомендацій, запропонованих у конструктивній частині консультаційного проекту. Для цього необхідно визначити основні характеристики і параметри проекту, визначити його результати та необхідні ресурси. Для обґрунтування проекту необхідно було ідентифікувати основні вигоди і витрати за проектом, розрахувати інвестиційні витрати, спрогнозувати майбутні грошові потоки за проектом для розрахунку основних показників його економічної ефективності. Для розробки моделі управління процесом реалізації запропонованого проекту варто визначити його організаційну і робочу структури, побудувати сітьовий графік та обчислюються його параметри, провести календарне та бюджетне планування проекту, запропонувати заходи запобігання проектним ризикам. Починати розробку моделі управління проектом необхідно з його характеристики, яка передбачає визначення мети, суті та стислого змісту проекту, події, яка свідчить про закінчення проекту, кінцевого продукту, а також орієнтовної тривалості та бюджету проекту. Наступним етапом має бути обґрунтування вибору структури проекту виходячи з його розміру, суті, залучених сторін. Розробка зовнішньої і внутрішньої організаційної структури проекту, повинна містить функції кожного підрозділу, їх взаємозв’язки, координація діяльності, відповідні схеми. Для розробки структури проекту необхідно сформувати 3—4-рівневу робочу структуру проекту з характеристикою усіх її складових. двоспрямовану структуру з системою управління, а також затратну структуру проекту, CTR-словник і матрицю відповідальності. У відповідності до робочої структури та CTR-словника, де вказано тривалість робіт, слід побудувати сітьовий графік та обчислити його параметри. При необхідності провести оптимізацію сітьового графіку. На основі сітьового графіку треба побудувати діаграму Ганта з визначенням всіх необхідних параметрів і логічних зв’язків. З огляду на потребу в ресурсах визначити ви за основними елементами робіт, побудувати бюджет з розподілом у часі по ранніх і пізніх строках, відповідні (бананоподібні) графіки. Виходячи з сутності, масштабів, особливостей проекту, який розглядається, проаналізувати основні групи можливих ризиків, визначити їх зміст та наслідки та обґрунтувати заходи запобігання ідентифікованим ризикам.
Все вище перераховане було відсутнє в структурі роботи, яку я отримала як результат виконання мого замовлення.
Виходячи з даного листа, то до структури роботи були суттєві зауваження. Ви просили квитанцію про те, що гроші повернуто клієнту - прикріпляємо
Наскільки я знаю, документ без печатки та підпису не вважається дійсним... Я розумію, що зауваження були і до структури роботи, але якби вона була написана по потрібному підприємству, то можна було б встигнути її швидко доопрацювати... До того ж у роботі були і аналіз і пропозиції і обґрунтування... Але, я бачу, що доводити вам щось - марна справа... З повагою, Тетяна Онишко! Своїми стараннями я полегшу Ваше навчання!
Наскільки я знаю, документ без печатки та підпису не вважається дійсним...
Как вы знаете, мы использует для расчетов систему клиент-банк, в которой выписки выдаются без печатей.
Quote (tania_ob)
Я розумію, що зауваження були і до структури роботи, але якби вона була написана по потрібному підприємству, то можна було б встигнути її швидко доопрацювати... До того ж у роботі були і аналіз і пропозиції і обґрунтування...
Если бы там было дело только в предприятии, то его можно было очень быстро заменить. Но были и другие существенные замечания. Кроме того работа была очень срочная.
Quote (tania_ob)
Але, я бачу, що доводити вам щось - марна справа...
Мы с вами не договариваемся, мы пытаемся объяснить почему были приняты такие решения и на каком основании. Разве мы хоть раз не оплачивали вам или кому-либо заказ который выполнен качественно и без задержек? По этим двум заказам не такие и большие суммы что бы мы вот так вязи и просто не оплатили потому что нам так захотелось. Есть претензии клиентов к качеству и есть Условия исполнения заказов как для исполнителя, так и для клиента. Навчання - це дуже легко! Достатньо лише звернутися до нас http://www.isdiplom.com ;)
Доброї ночі!!! Шановні адміністратори агентства, мене цікавить ситуація, що відбувається із замовленням 459!!! Наскільки я знаю, ви так і не повернули замовниці аванс і не оплачуєте мені виконану роботу!!! Вже минуло майже два місяці!!! Замовниця мені повідомила, що не може з Вами зв'язатись і що ви не реагуєте на її повідомлення!!! Ви знаєте, просто з людяності, так не робиться!!! Вона тепер телефонує до мене і вимагає, щоб я повернула їй цей аванс, але ж ви мені нічого не оплатили!!!???? Тож поверніть їй ці гроші і збережіть своє лице і свою репутацію!!! З повагою, Тетяна Онишко! Своїми стараннями я полегшу Ваше навчання!
Доброї ночі!!! Шановні адміністратори агентства, мене цікавить ситуація, що відбувається із замовленням 459!!! Наскільки я знаю, ви так і не повернули замовниці аванс і не оплачуєте мені виконану роботу!!! Вже минуло майже два місяці!!! Замовниця мені повідомила, що не може з Вами зв'язатись і що ви не реагуєте на її повідомлення!!! Ви знаєте, просто з людяності, так не робиться!!! Вона тепер телефонує до мене і вимагає, щоб я повернула їй цей аванс, але ж ви мені нічого не оплатили!!!???? Тож поверніть їй ці гроші і збережіть своє лице і свою репутацію!!!
Вибачте, оператор даного замовлення у відпустці. Ми розберемось з поверненням авансу найближчим часом. Навчання - це дуже легко! Достатньо лише звернутися до нас http://www.isdiplom.com ;)
Добрий вечір! Я з приводу замовлення 459. Хотілося б розставити всі крапки. Вже неодноразово надсилалися зауваження в агентство, зі мною спілкувався виконавець з дипломної роботи (виконавець не має проти того що б Ви повернули мені аванс вона вислухала і зрозуміла всі мої зауваження). Ваш оператор написав що потрібно отсканіть листи із зауваженнями на це піде час, я хотіла б знати що я не марно витрачаю час але якщо це так необхідно я Вам вишлю отсканение копії з зауваженнями куратора, тільки що це змінить, це не змінить того що мені довелося платити в 2 рази більше і витрачати нерви. У мене вже немає не часу, не здоров'я. Давайте вже приймемо якесь рішення. Дякую чекаю відповіді. verihova@rambler.ru
Добрий вечір! Я з приводу замовлення 459. Хотілося б розставити всі крапки. Вже неодноразово надсилалися зауваження в агентство, зі мною спілкувався виконавець з дипломної роботи (виконавець не має проти того що б Ви повернули мені аванс вона вислухала і зрозуміла всі мої зауваження). Ваш оператор написав що потрібно отсканіть листи із зауваженнями на це піде час, я хотіла б знати що я не марно витрачаю час але якщо це так необхідно я Вам вишлю отсканение копії з зауваженнями куратора, тільки що це змінить, це не змінить того що мені довелося платити в 2 рази більше і витрачати нерви. У мене вже немає не часу, не здоров'я. Давайте вже приймемо якесь рішення. Дякую чекаю відповіді. verihova@rambler.ru
Доброго вечора Вам сьогодні після отримання листа телефонували о 19 годині. Ми розібрались з ситуацією та повернемо вам частину. Сканувати нічого не потрібно тільки вкажіть реквізити для повернення авансу. Навчання - це дуже легко! Достатньо лише звернутися до нас http://www.isdiplom.com ;)
Добрий вечір! Я з приводу замовлення 459. Хотілося б розставити всі крапки. Вже неодноразово надсилалися зауваження в агентство, зі мною спілкувався виконавець з дипломної роботи (виконавець не має проти того що б Ви повернули мені аванс вона вислухала і зрозуміла всі мої зауваження). Ваш оператор написав що потрібно отсканіть листи із зауваженнями на це піде час, я хотіла б знати що я не марно витрачаю час але якщо це так необхідно я Вам вишлю отсканение копії з зауваженнями куратора, тільки що це змінить, це не змінить того що мені довелося платити в 2 рази більше і витрачати нерви. У мене вже немає не часу, не здоров'я. Давайте вже приймемо якесь рішення. Дякую чекаю відповіді. verihova@rambler.ru
Quote (tania_ob)
Доброї ночі!!! Шановні адміністратори агентства, мене цікавить ситуація, що відбувається із замовленням 459!!! Наскільки я знаю, ви так і не повернули замовниці аванс і не оплачуєте мені виконану роботу!!! Вже минуло майже два місяці!!! Замовниця мені повідомила, що не може з Вами зв'язатись і що ви не реагуєте на її повідомлення!!! Ви знаєте, просто з людяності, так не робиться!!! Вона тепер телефонує до мене і вимагає, щоб я повернула їй цей аванс, але ж ви мені нічого не оплатили!!!???? Тож поверніть їй ці гроші і збережіть своє лице і свою репутацію!!!
Кошти по заявці повернуті клієнту Навчання - це дуже легко! Достатньо лише звернутися до нас http://www.isdiplom.com ;)
Добре! Сподіваюсь, що такі ситуації більше не повторяться!
Ми намагаємось максимально попередити та запобігти конфліктним ситуаціям. Але якщо якість роботи не відповідає очікуванням замовника - то завжди будуть суперечності. Тому ми в правилах і вводимо, що клієнт та виконавець спілкуються тільки через оператора замовленнь Навчання - це дуже легко! Достатньо лише звернутися до нас http://www.isdiplom.com ;)
Доброго вечора, BigBoss! Я отримала від вас повідомлення, що ви повернули кошти замовнику, але нещодавно замовниця до мене подзвонила із вимогою повернути їй 650 грн., які ви ніби-то заплатили мені. Я їй пояснила, що не отримувала від вас жодної оплати (а лище страшенні нерви) і не можу їй їх повернути. Вона була страшенно розлючена, казала, що буде подавати до суду, оскільки авансу вона заплатила 1150 грн., а повернули їй лише 500 грн, аргументуючи це тим, що агентство понесло витрати. Це одне, а інше, що мене також страшенно обурило - це те, що ви вважаєте, що лише ви понесли витрати! Ви не повернули їй 650 грн., а мені сказали, що повернули усі кошти!!!???? В такому разі оплатіть і мені це замовлення, оскільки я понесла набагато більше витрат, виконуючи це замовлення! Я просто обурена і взагалі не розумію, як ви можете так поступати із людьми!!! З повагою, Тетяна Онишко! Своїми стараннями я полегшу Ваше навчання!
Доброго вечора, BigBoss! Я отримала від вас повідомлення, що ви повернули кошти замовнику, але нещодавно замовниця до мене подзвонила із вимогою повернути їй 650 грн., які ви ніби-то заплатили мені. Я їй пояснила, що не отримувала від вас жодної оплати (а лище страшенні нерви) і не можу їй їх повернути. Вона була страшенно розлючена, казала, що буде подавати до суду, оскільки авансу вона заплатила 1150 грн., а повернули їй лише 500 грн, аргументуючи це тим, що агентство понесло витрати. Це одне, а інше, що мене також страшенно обурило - це те, що ви вважаєте, що лише ви понесли витрати! Ви не повернули їй 650 грн., а мені сказали, що повернули усі кошти!!!???? В такому разі оплатіть і мені це замовлення, оскільки я понесла набагато більше витрат, виконуючи це замовлення! Я просто обурена і взагалі не розумію, як ви можете так поступати із людьми!!!
Доброго ранку Клієнту було повернуто половина авансу (500 грн.). Про що його було попереджено. Ми нічого не аргументували і клієнт був не проти. Подавати в суд - це право клієнта, але тільки підготовка документів буде коштувати більше 1000 грн. А загалом, необхідно буде клієнту потратити більше 5000 грн. на суд. Ми вже маємо позитивний досвід роботи з клієнтами через суд. Відповідно до договору ми взагалі можемо нічого не повертати. Також ніхто не писав вам, що ми не оплатимо Вам замовлення. Якщо від клієнта не буде претензій, ми оплатимо вам суму відповідно до відсотку авансу. Ми не писали вам що повернули усі кошти. Навчання - це дуже легко! Достатньо лише звернутися до нас http://www.isdiplom.com ;)
Ви написали, що повернули замовнику аванс... Наскільки я розумію, це означає, що повернули усю суму... А вчора замовниця подзвонила до мене із вимогою повернути їй 650 грн. Я навіть не знала, що їй відповісти... Яких претензій ви чекаєте від клієнта, скільки часу ви будете чекати і коли оплатите мені принаймні половину вартості замовлення? З повагою, Тетяна Онишко! Своїми стараннями я полегшу Ваше навчання!
Ви написали, що повернули замовнику аванс... Наскільки я розумію, це означає, що повернули усю суму... А вчора замовниця подзвонила до мене із вимогою повернути їй 650 грн. Я навіть не знала, що їй відповісти... Яких претензій ви чекаєте від клієнта, скільки часу ви будете чекати і коли оплатите мені принаймні половину вартості замовлення?
Ми писали, дослівно, "Кошти по заявці повернуті клієнту". Ми ж не написали що повернули всю суму. Клієнту ми дзвонили декілька разів. З її слів вона у лікарні і не може говорити. Якщо від клієнта не буде зауважень, то вам буде оплачено 28% вартості виконання замовлення. Навчання - це дуже легко! Достатньо лише звернутися до нас http://www.isdiplom.com ;)
Повністю весь аванс повернуто клієнту за домовленістю з виконавцем. Робота буде виставлена на продав в мережі Інтернет Навчання - це дуже легко! Достатньо лише звернутися до нас http://www.isdiplom.com ;)