Доступ до інформації на сайті
|
|
BigBoss | Дата: Субота, 11 Липня 2009, 03:42 | Повідомлення # 1 |
Місцевий барабашка
Група: Адміністратори
Повідомлень: 552
| У деяких наших виконавців виникли проблеми з переглядом інформації на сайті. Точніше не проблеми, а відсутність інформації як все повинно бути. І так, якщо Ви правильно зареєструвались на сайті та адміністратор активував ваш обліковий запис виконавця, то при наступному вході на сайт з правого боку у Вас повинно бути "Меню виконавця": Також про правильну реєстрацію свідчить назва групи "Виконавці" та значок у вигляді білого пера. Після проходження реєстрації та активації облікового запису Ви отримуєте доступ до онлайнового перегляду подробиць активних замовлень - розділ "Список активних замовлень" А тож доступ до розділу "Список цінових пропозицій" де відображено вже наявні цінові пропозиції по активних замовленнях
Навчання - це дуже легко! Достатньо лише звернутися до нас http://www.isdiplom.com ;)
|
|
| |
BigBoss | Дата: П'ятниця, 31 Липня 2009, 13:36 | Повідомлення # 2 |
Місцевий барабашка
Група: Адміністратори
Повідомлень: 552
| По технічним причинам оновлення інформації про замовлення на сайті не відбувається. Орієнтовна дата відновлення оновлення інформації - 01.08.09.
Навчання - це дуже легко! Достатньо лише звернутися до нас http://www.isdiplom.com ;)
|
|
| |
BigBoss | Дата: П'ятниця, 21 Серпня 2009, 00:14 | Повідомлення # 3 |
Місцевий барабашка
Група: Адміністратори
Повідомлень: 552
| До вересня місяця оновлення інформації на сайті буде проходити один раз в 1-2 дні. Це повязано з малим потоком замовлення у даному сезоні.
Навчання - це дуже легко! Достатньо лише звернутися до нас http://www.isdiplom.com ;)
|
|
| |
veres | Дата: Середа, 04 Листопада 2009, 12:26 | Повідомлення # 4 |
Студент
Група: Виконавці
Повідомлень: 30
| BigBoss, чому обновлень немає?
|
|
| |
BigBoss | Дата: Середа, 04 Листопада 2009, 14:05 | Повідомлення # 5 |
Місцевий барабашка
Група: Адміністратори
Повідомлень: 552
| Quote (veres) BigBoss, чому обновлень немає? В якому розумінні немає? Оновлення відбуваються мінімум раз в день.
Навчання - це дуже легко! Достатньо лише звернутися до нас http://www.isdiplom.com ;)
|
|
| |
vasilisa275 | Дата: Середа, 04 Листопада 2009, 15:18 | Повідомлення # 6 |
Першокурсник
Група: Виконавці
Повідомлень: 1
| Скажіть, будь ласка, як можна самостійно переглянути список активных замовлень? Мені завжди пише, що доступ заборонено.
|
|
| |
BigBoss | Дата: Середа, 04 Листопада 2009, 15:48 | Повідомлення # 7 |
Місцевий барабашка
Група: Адміністратори
Повідомлень: 552
| vasilisa275, у вас все повинно відображатись нормально, переглянь ще раз
Навчання - це дуже легко! Достатньо лише звернутися до нас http://www.isdiplom.com ;)
|
|
| |
veres | Дата: Середа, 04 Листопада 2009, 20:03 | Повідомлення # 8 |
Студент
Група: Виконавці
Повідомлень: 30
| Quote (BigBoss) В якому розумінні немає? Оновлення відбуваються мінімум раз в день. соры просто я з опери заходив, все нормально
|
|
| |
oteckati | Дата: Вівторок, 21 Червня 2011, 21:19 | Повідомлення # 9 |
Новенький
Група: Виконавці
Повідомлень: 2
| Привет! Как можно поменять анкетные данные (регистрация исполнителя)? Я, когда заполнял анкету, ошибся и не указал, что могу делать практическую часть курсовых работ.
|
|
| |
BigBoss | Дата: Середа, 22 Червня 2011, 10:52 | Повідомлення # 10 |
Місцевий барабашка
Група: Адміністратори
Повідомлень: 552
| Quote (oteckati) Привет! Как можно поменять анкетные данные (регистрация исполнителя)? Я, когда заполнял анкету, ошибся и не указал, что могу делать практическую часть курсовых работ. Изменения в вашу анкету внесли
Навчання - це дуже легко! Достатньо лише звернутися до нас http://www.isdiplom.com ;)
|
|
| |
oteckati | Дата: П'ятниця, 24 Червня 2011, 21:08 | Повідомлення # 11 |
Новенький
Група: Виконавці
Повідомлень: 2
| Спасибо, BigBoss ! Вас понял!
|
|
| |
oksshherbina | Дата: Четвер, 20 Жовтня 2011, 11:49 | Повідомлення # 12 |
Новенький
Група: Виконавці
Повідомлень: 1
| Як можна внести зміни до своїх реєстраційних даних (змінився банк та предмети для виконання) ? Додано (20 Жовтень 2011, 10:40) --------------------------------------------- При спробах перевірити активні замовлення : Server Error in '/' Application. The resource cannot be found. Description: HTTP 404. The resource you are looking for (or one of its dependencies) could have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable. Please review the following URL and make sure that it is spelled correctly. Requested URL: /Вхід.aspx
Це зв'язку з чим? Додано (20 Жовтень 2011, 10:49) --------------------------------------------- Аналогичная дилемма "как внести изменения в свою анкету" если поменялся банк- то есть платить будет некуда и хочу добавить список предметов.
Оксана Володимирівна
|
|
| |
BigBoss | Дата: Четвер, 20 Жовтня 2011, 14:35 | Повідомлення # 13 |
Місцевий барабашка
Група: Адміністратори
Повідомлень: 552
| Ви заходите за старою адресою. Для входу використовуйте http://isdiplom.com.ua/Portal/login.asp Або http://isdiplom.com.ua/ВходвЕИС.aspx Або заходьте з головної сторінки сайту http://isdiplom.com.ua/
Для зміни даних необхідно написати що саме необхідно змінити на адресу human@isdiplom.com або order@isdiplom.com .
Навчання - це дуже легко! Достатньо лише звернутися до нас http://www.isdiplom.com ;)
|
|
| |